pondelok 27. septembra 2010

Domáca bravčová pečeňová pomazánka

Tak táto pomazánka nemala chybu. Už len aby som si zaobstarala ďalšiu kačaciu masť, ktorá sa mi po dovarení minula.   


400 g bravčovej pečene
2 lyžičky kačacej masti
1 cibuľa
200 ml suchého bieleho vína
čierne korenie
100 g masla
na konci soľ

chlieb
cibuľa

Bravčovú pečeň som si poriadne umyla, očistila a nakrájala som ju na menšie kocky. Cibuľu som si nadrobno nakrájala a na 1 lyžičke kačacej masti opražila. Potom som pridala nakrájanú pečeň a čierne korenie. Po 5 min. som priliala polovicu vína a varila som to ešte 10 min. Pred koncom som pridala zvyšok vína a za 2 min. som pečienku dorobila.
Po vychladnutí som pečienku v mixéri rozmixovala spolu s maslom a so zvyškom kačacej masti, pridala som aj soľ. Môže sa rozmixovať aj ponorným mixérom, potom bude pekne hladká, ale ja som chcela aby bolo cítiť kúsky pečienky.  
Pomazánku som nechala vychladiť do druhé dňa, aby sa chute spojili a potom sme to jedli s chlebíkom a cibuľou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...